ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia

plakat

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium „ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji. 

Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy - link do strony z odnośnikiem do formularza zgłoszeniowego: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=94372&p_id=18

  • W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek, domów kultury itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

Celem webinarium jest przekazanie podstawowych informacji dotyczących ubezpieczeń. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się czym są ubezpieczenia, jakie są rodzaje ubezpieczeń, jakie są korzyści wynikające z posiadania ochrony ubezpieczeniowej oraz na co należy zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy ubezpieczenia.

Webinarium jest organizowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy m.in. z Komendą Główną Policji.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail: cedur@knf.gov.pl

Do pobrania

Zobacz również: