
Oczekiwania od kandydata/kandydatki:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w zarządzaniu i koordynowaniu min. 1 projektu, mile widziane w kontekście projektów finansowanych ze środków europejskich
- doświadczenie w zarządzaniu biurem lub koordynowaniu działań biurowych
- biegła obsługa pakietu MS Office;
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- umiejętność zarządzania zespołem;
- umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie;
- asertywność;
- samodzielność i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
- kreatywność i otwartość na innowacje.
Opis stanowiska pracy:
- koordynacja przygotowania projektów oraz ich sprawnej realizacji;
- reprezentowanie Stowarzyszenia w kontaktach roboczych z Urzędem Marszałkowskich oraz w bieżących kontaktach z Grantodawcami;
- zarządzanie biurem i dokumentacją Stowarzyszenia;
- ścisła współpraca z pracownikami projektu i kadrą Stowarzyszenia;
- prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia oraz projektów zgodnie z wytycznymi;
- przygotowanie sprawozdań merytorycznych z przygotowania i realizacji projektów;
- koordynacja zespołu z w zakresie realizacji zadań projektu;
- prowadzenie spotkań zespołów projektowych;
- wsparcie organizacyjno-merytoryczne pracowników zespołu;
- przygotowanie dokumentacji formalnej projektu oraz jej archiwizacja zgodnie z wymogami UE.
Oferowane:
- ciekawa i odpowiedzialna praca;
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego;
- wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków;
- praca w prężnie rozwijającej się organizacji.
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV i listu motywacyjnego do 29 stycznia 2024 r. na adres: stowarzyszenie@pograniczewm.pl.
W aplikacji należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez Stowarzyszenie Warmińsko-Mazurskich Samorządów Pogranicza